Podwyższone obroty na jałowym, świece grzeją na ciepłym?
w ciągu ostatniego tygodnia zdarzyło mi się to dwa razy, tj. stojąc na światłach (silnik ciepły) obroty samoistnie podskoczyły mi na jakieś 1200 i po chwili spadły. Nie podoba mi się to. Ktoś tak miał?? jakieś sugestie co o tym sądzić??
Outlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Dobry pomysł Piotruś, coś w tym może być, bo czasem na ciepłym silniku zdarza się że kontrolka świec pali się dłuuugo. A na zimnym zawsze szybko gaśnie. Gdzie jest czujnik odpowiedzialny za to, czy na VAG'u to wyjdzie??
Ile ten czujnik może kosztować?? Bo wymienić samodzielnie się go pewnie da.
Outlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Jak to kiedyś powiedział ktoś w jakimś programie motoryzacyjym : Człowiek by chciał czasem zajrzeć pod maskę tu podkręcić tu wyregulować , a teraz ? Nic , samochody są nawalone elektroniką . Żeby naprawić trzeba wzywać lawetę
Jeśli masz objawy o których wspominasz(długie grzanie świec na ciepłym) to możesz śmigać do ASO po nowy czujnik bez podłączania VAG'a :wink: Ceny nie znam, czujnik jest po prawej stronie silnika a wymiana to pestka.
właśnie byłem na VAG'u, czujnik daje kod błędu (czujnik G62) tak jak Piotruś sądziłeś. Ale niestety jestem 17 dni po gwarancji i Wimar nie potraktuje tego jako naprawę gwarancyjną :? .
Proponuję przed upływem gwarancji przynajmniej podjechać do ASO na podpięcie do kompa, u mnie by wyszła usterka. Mądry Polak po szkodzie.
za wszystko (czujnik, płyn, robota) zapłaciłem 176 zł brutto. Na oryginałach.
Outlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
właśnie byłem na VAG'u, czujnik daje kod błędu (czujnik G62) tak jak Piotruś sądziłeś. Ale niestety jestem 17 dni po gwarancji i Wimar nie potraktuje tego jako naprawę gwarancyjną :? .
Proponuję przed upływem gwarancji przynajmniej podjechać do ASO na podpięcie do kompa, u mnie by wyszła usterka. Mądry Polak po szkodzie.
Uwielbiam takie podejście do klienta :? Oczywiście to Twoja wina że padł czujnik, napewno uszkodziłeś go specjalnie żeby ich naciągnąć na nowy :lol:
Tak się czasem zastanawiam po co ta cała gwarancja - chyba tylko po to żeby serwis mógł zedrzeć z nas ostatni grosz a w razie wystąpienia jakiejś usterki z radością odmówić jej usunięcia z powodu montażu radia w nieautoryzowanym serwisie :lol:
Mam nadzieję że ASO w Zakręcie jest bardziej elastyczne w tego typu sprawach :roll:
Sorki za kotleta Ale u mnie ostatnio zauważyłem coś podobnego.
Silnik ciepły i jak stoje na skrzyzowaniu to nagle obroty wchodza na 1100rpm na 2 - 3 sekundy i spadają do normalnego poziomu. Stało mi sie tak raz kiedyś z rok temu. Teraz miałem juz tak 2 razy w ciągu jednego tygodnia. VAG nie pokazuje zadnego błędu wszystko okej. Zastanawiam sie czy to też moze być ten G62 czy może coś innego :roll:
Ogólnie to nie przeszkadza bo nic sie nie dzieje wszystko jest okej. No ale samo takie zachowanie nie jest normalne. Jakaś dorada ?
Komentarz